1 Temmuz 2017 Cumartesi

faydasız bir adamım

mahalle tenha, sokak lambası bize küs.
kısık gözlerim, titreyen ellerim....
olay var bir takım.
sen karşı taraftasın ulaşmak mümkün.
bir bıçak yarası gerek ulaşmak için.
dert değil şansım varsa yaşarım.
ilk kanayan dudağım sonra burnum.
baş dönmesi ve biraz ter kokusu.
karşımda sen, bakışların firar.
ellerim tutsak göstermiyorlar sana.
sen karşı taraftasın ulaşmak mümkün.
bakışların anlamsız, seni anlamak imkansız.
acı çektiren aldığım darbeler değil,
hızlı adımlarla gidiyor olman.
kollarım uyuşuk, bacaklarım beni taşıyamayacak kadar güçsüz.
sen karşıda yoksun ulaşmak imkansız.
yokluğun ağırlık.
soğuk rüzgar ile baş başa bırakılıyorum.
arabanın egzozu siniyor üstüme.
toz, toprak, kan.
yatıyorum.
karşımda gökyüzü, karşımda senin yüzün.
gözlerin parlak, gülüşün sarhoş ediyor insanı.
saçların hareketleniyor rüzgarda, burnuma kokun dökülüyor.
başımı döndürüyor.
gözümü kapatmak istemiyorum.
istemsizce kararıyor görüntün.
ıssız sokakta yatıyorum.
kan var bolca.
sokağın kapıları kilitli,
kilit sende,
sende yoksun,
bende çok durmam buralarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder